Педагогічний потенціал фахового навчання для формування вокально-виконавського досвіду майбутніх учителів музичного мистецтва

Автор(и)

  • Гао Мін Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова

DOI:

https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series14.2019.27.16

Ключові слова:

вокально-виконавська діяльність, досвід, комплекс педагогічних можливостей, педагогічні орієнтири, студенти факультетів мистецтв педагогічних університетів, функції фахового навчання

Анотація

Розглядається проблематика потенціальних можливостей і резервів фахового навчання студентів факультетів мистецтв педагогічних університетів. Формування вокально-виконавського досвіду в майбутніх вчителів музичного мистецтва вимагає упровадження педагогічних орієнтирів у процес фахового навчання, серед яких: інтегративний підхід; привнесення у навчальні дисципліни, які не володіють можливостями безпосередньої вокально-виконавської діяльності, вокально-виконавського елементу; цілеспрямованість процесу фахового навчання майбутніх учителів музичного мистецтва на педагогічну мобілізацію всіх можливих резервів навчальних курсів. Педагогічний потенціал фахового навчання майбутніх учителів музичного мистецтва щодо формування вокально-виконавського досвіду в якості комплексу педагогічних можливостей цього процесу визначається через методичний інструментарій вмотивованості студентів у систематичному провадженні вокально-виконавської діяльності як основного джерела вокально-виконавського досвіду, а також через акумуляцію знань, умінь і навичок, необхідних для розвитку інтелектуально-творчих особистісних якостей, що забезпечують стабільний якісний рівень вокального виконавства.

Біографія автора

Гао Мін, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова

Гао Мін, аспірант кафедри теорії та методики музичної освіти, хорового співу і диригування факультету мистецтв імені Анатолія Авдієвського Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова 

Посилання

Volynka H.I. Vstup do filosofii: istoryko-filosofska propedevtyka: Pidruchnyk. K.: Vyshcha shk., 1999. 624 s. [in Ukrainian]

Honcharenko S.U. Ukrainskyi pedahohichnyi entsyklopedychnyi slovnyk. Vydannia druhe, dopovnene / Semen Ustymovych Honcharenko. – Rivne: Volynski oberehy, 2011. 552 s. [in Ukrainian]

Krytskyi V.M. Pedahohichni problemy suchasnoi muzychno-vykonavskoi pidhotovky studentiv mystetskykh spetsialnostei // Naukova shkola H.M. Padalky. Kolektyvna monohrafiia. Kyiv: NPU imeni M.P. Dragomanova, 2011. 402 s., S. 199-202. [in Ukrainian]

Minakov M.A. Problema dosvidu v filosofii Kanta. - Multyversum. Filosofskyi almanakh. / M.A. Minakov. – K.: Tsentr dukhovnoi kultury, 2006. - № 52. - 187 s. [Minakov M.A. The problem of experience in Kant’s philosophy. - Multiversum. Philosophical almanac]. [in Ukrainian]

Pavlova O.Iu. Estetychnyi dosvid yak ontolohichna problema: avtoref. dys. d-ra filos. nauk / O.Iu. Pavlova. – Kyiv, 2009. 35 s. [in Ukrainian]

Padalka H.M. Pedahohika mystetstva (Teoriia i metodyka vykladannia mystetskykh dystsyplin). K. : Osvita Ukraina. 2008. 274 s. [in Ukrainian]

Solonko L. Fenomenolohiia buttievoho dosvidu // Naukovyi visnyk Skhidnoievropeiskoho natsionalnoho universytetu imeni Lesi Ukrainky.– Lutsk: vyd-vo Skhidnoievropeiskoho nats. universytetu im. Lesi Ukrainky, 2004. - № 16. S. 57-61. [in Ukrainian]

Nierman G.E. The role of private music instruction in the development of high school music students ability to describe musical events // Bull. Council Res. Music Education. 1983. №73. P.15-27.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-12-27

Як цитувати

Гао, М. (2019) «Педагогічний потенціал фахового навчання для формування вокально-виконавського досвіду майбутніх учителів музичного мистецтва», Науковий часопис УДУ імені Михайла Драгоманова. Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти. [Kyiv, Ukraine], 27, с. 101–105. doi: 10.31392/NPU-nc.series14.2019.27.16.

Номер

Розділ

Розділ 2. Професійна підготовка майбутнього вчителя мистецьких дисциплін