Зміст музично-просвітницької діяльності студентів-магістрантів у мистецьких закладах вищої освіти

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series14.2019.27.09

Ключові слова:

просвітництво, музично-просвітницька діяльність, заклад вищої освіти, магістрант

Анотація

Розглядається поняття виконавсько-просвітницької підготовки студентів-магістрантів мистецьких закладів вищої освіти, яка вимагає сформованих професійних ігрових навичок і умінь, включає елементи просвітницької діяльності. Для сучасної фахової підготовки магістранта важливого значення набуває органічна єдність виконання музичних творів та вербального спілкування зі слухацькою аудиторією. Він має навчитися володіти лекторською майстерністю і живим словом. До цього додамо вміння підготувати для різної аудиторії емоційно насичену і захоплену бесіду, знайти відповідний музичний матеріал, що в цілому може зацікавити слухача. У межах вищої музичної освіти можна виділити низку важливих функцій, притаманних сучасному магістранту-просвітнику: пізнавально-евристична, творчо-відтворююча, організаторська, комунікативно-емоційна. Аналіз просвітницької діяльності дає можливість визначити зміст поняття виконавсько-просвітницькі уміння студентів-магістрантів як дидактично доцільні способи дій, котрі передбачають самостійне оволодіння музичним матеріалом на виконавському і вербальному рівнях з можливістю трансформації у музично-просвітницькій діяльності.

Біографії авторів

Олег Палаженко, Рівненський державний гуманітарний університет

Палаженко Олег Петрович, к.п.н., доцент кафедри духових та ударних інструментів Інституту мистецтв Рівненського державного гуманітарного університету

Геннадій Фіськов, Рівненський державний гуманітарний університет

Фіськов Геннадій Миколайович, заслужений діяч мистецтв України, старший викладач кафедри народних інструментів Інституту мистецтв Рівненського державного гуманітарного університету

Посилання

Borev Yu. (2002). Graduate School. Moscow : Muzyka [in Russian].

Zubov Yu. (1979). Bibliography and artistic development of personality. Moscow : Kniga [in Russian].

Koryhalova N. (2011). In communication with music: articles and reviews from different years. Sankt-Peterburg: Kompozitor [in Russian].

Nazajkinskij E. (1988). The sound world of music. Moscow : Muzyka [in Russian].

Ozhegov S. (1999). Explanatory dictionary of the Russian language. Moscow : Azbukovnik [in Russian].

Rahmaninov S. (1978). Literary heritage. Moscow : Sovetskij kompozitor [in Russian].

Serov A. (1994). Featured Articles. Moscow : Gos. muzykalnoe uzd-vo [in Russian].

Fekete O. (2012). Problems of interaction, pedagogy and theory and practice of practice. Kiyiv: Muzyka [in Ukrainian].

Holopova V. (2014). Music as a form of art. Moskva: Planeta muzyki [in Russian].

Sholokova O. (1996). Fundamentals of professional art-aesthetics training of a future teacher. Kyiv: IZMN [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-12-27

Як цитувати

Палаженко, О. і Фіськов, Г. (2019) «Зміст музично-просвітницької діяльності студентів-магістрантів у мистецьких закладах вищої освіти», Науковий часопис УДУ імені Михайла Драгоманова. Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти. [Kyiv, Ukraine], 27, с. 57–61. doi: 10.31392/NPU-nc.series14.2019.27.09.

Номер

Розділ

Розділ 2. Професійна підготовка майбутнього вчителя мистецьких дисциплін