Комп’ютерні технології в методиці формування творчої самореалізації магістрантів

Автор(и)

  • Вей Лімін Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова

DOI:

https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series14.2019.27.19

Ключові слова:

творча самореалізація, магістрант музичного мистецтва, комп’ютерні технології

Анотація

Досліджено питання впровадження комп’ютерних технологій у процес формування творчої самореалізації магістрантів музичного мистецтва під час вивчення циклу диригентсько-хорових дисциплін у вищому педагогічному навчальному закладі. Охарактеризована сутність фахової підготовки студентів до музично-педагогічної діяльності з учнями загальноосвітньої школи, а саме проведення вокально-хорової роботи на уроках музичного мистецтва. Запропоновані навчальні методи спрямовані на формування творчої самореалізації магістрантів музичного мистецтва. Використання комп’ютерних технологій здійснюється порівняно з вирішенням організаційних, методичних і навчальних завдань під час музично-педагогічної діяльності вчителя музичного мистецтва зі школярами. Виявлена необхідність оволодіння магістрантами музичного мистецтва навчальними методами, що передбачає широке використання можливостей засобів мультимедіа, комп’ютерних технологій, залучення учнів до евристичної діяльності. Обґрунтована гіпотеза, що використання комп’ютерних технологій в музичному навчанні підвищить мотивацію студентів до творчої самореалізації.

Біографія автора

Вей Лімін, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова

доцент кафедри теорії та методики музичної освіти, хорового співу і диригування факультету мистецтв імені Анатолія Авдієвського Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова

Посилання

Gerasimova-Persydska N. Muzyka. Vremia. Prostranstvo. Kyiv : Duh і litera, 2012. 408 p. [in Ukrainian].

Girkin I. V. Novi pidchody do organizacii uchbovogo procesu z vykorystaniam suchasnyh komputernyh tehnologij. [New approaches to the organization of educational process with the use of modern computer technologies]. Informacijni tehnologii No 6, Kyiv. 2008. pp. 25-31. [in Ukrainian].

Gurevich R. S. Informacyjno-komunikacijni tehnologii u navchalnomu procesi : Posibnyk dla pedagogichnyh pracivnykiv i studentiv pedagogichnyh vyshchyh navchalnyh zakladiv. Vinnyca: DОV «Vinnyca», 2002. 116 p. [in Ukrainian].

Zaharova I. G. Informacijni tehnologii v osviti : navchalny posibnyk dla vysh. navch. zakladiv. Kyiv : Akademia, 2008. 188 p. [in Ukrainian].

Maslou A. Novyje rubezhy chelovecheskoj prirody. Moskva : Smysl, 1999. 423 p. [in Russian].

Oleksiuk O. M., Tkach M. M. Muzychno-pedagogichny process u vyshij shkoli. Kyiv : Znania Ukrainy, 2009. 123 p. [in Ukrainian].

Padalka G. M. Tvorcha samorealizacia v mystectvi : teoretyko-pedagogichni aspekty. [Creative self-realization in art: theoretical and pedagogical aspects]. Naukovy chasopys Nacionalnogo pedagogichnogo universytetu imeni M. P. Dragomanova. Ser. 14. Teoria i metodyka mysteckoji osvity. 2015. No 18 (23). [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-12-27

Як цитувати

Вей, Л. (2019) «Комп’ютерні технології в методиці формування творчої самореалізації магістрантів», Науковий часопис УДУ імені Михайла Драгоманова. Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти. [Kyiv, Ukraine], 27, с. 121–126. doi: 10.31392/NPU-nc.series14.2019.27.19.

Номер

Розділ

Розділ 2. Професійна підготовка майбутнього вчителя мистецьких дисциплін