Сутнісні характеристики та особливості вокальної підготовки студентів у вищих педагогічних закладах України і Китаю

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series14.2019.27.15

Ключові слова:

вокальна підготовка, майбутній учитель музики, музично-педагогічна освіта

Анотація

Висвітлюються особливості вокальної підготовки майбутніх учителів музики у педагогічних закладах вищої освіти Китаю та України. В результаті порівняльного аналізу з’ясовано, що на зміст вокальної підготовки студентів у ЗВО Китаю впливають: художні та естетичні характеристики національного світосприйняття, своєрідність ладово-ментальної основи китайського мелосу, фонетико-утворювальна, декламаційно-артикуляційна специфіка вокально-мовленнєвої культури китайців, орієнтованість на майбутню вокально-виконавську, а не вокально-педагогічну діяльність. Вокальна підготовка учителів музики в українських педагогічних вишах базується на традиціях національної співацької культури та європейських школах вокального виконавства, має системно-структурний характер та здійснюється у науково-теоретичному, організаційно-методичному та художньо-виконавському напрямках.

Біографія автора

Хайе Лян, Хуанганський нормальний університет (Хуанган, провінція Хубей, Китай)

Хайе Лян, кандидат педагогічних наук, лектор, Хуанганський нормальний університет

Посилання

Archazhnikova L.G. Professiya – uchitel muzyki. M. : Prosveshenie, 1984. 111 s. [in Russian]

Vasilenko L.M. Pidgotovka studentiv muzichno-pedagogichnih fakultetiv do profesijno-pedagogichnoyi diyalnosti v konteksti yih vokalno-metodichnogo navchannya. Socializaciya osobistosti : zb. nauk. prac T. 14. K., 2007. S. 136-142. [in Ukrainian]

Li Chunpen. Metodika formuvannya vokalnoyi kompetentnosti majbutnih uchiteliv muziki: dis. … kand. ped. nauk: 13.00.02 – teoriya i metodika muzichnogo navchannya. NPU im. M.P. Dragomanova. K., 2013. 203 s. [in Ukrainian]

Merezhko Yu.V. Formuvannya navichok samostijnoyi roboti majbutnih uchiteliv muzichnogo mistectva na zanyattyah z postanovki golosu. Naukovij chasopis NPU imeni M.P. Dragomanova. Seriya 14. Teoriya i metodika misteckoyi osviti : zb. nauk. prac. Vip. 26. K. : NPU im. M.P. Dragomanova, 2019. – S. 75-82. [in Ukrainian]

Huan Chanhao. Specifika vokalnogo navchannya majbutnih vchiteliv muzichnogo mistectva. Naukovij chasopis NPU imeni M.P. Dragomanova. Seriya 14. Teoriya i metodika misteckoyi osviti : zb. nauk. prac. Vip. 26. K. : NPU im. M.P. Dragomanova, 2019. S. 169-175. [in Ukrainian]

Cin Chen. Osoblivosti formuvannya gotovnosti do samorozvitku majbutnogo uchitelya muziki u procesi vokalno-horovogo navchannya.Naukovij chasopis NPU im. M.P.Dragomanova. Seriya 14. Teoriya i metodika misteckoyi osviti : zb. nauk. prac.– Vip. 16(21). K. : NPU im. M.P. Dragomanova, 2014. S. 99-104. [in Ukrainian]

Yan Bohua. Muzykalnoe vospitanie v obsheobrazovatelnyh shkolah sovremennogo Kitaya : avtoref. dis. … kand. ped. nauk : 13.00.02 – teoriya i metodika obucheniya i vospitaniya. Sankt-Peterburg, 2009. 24 s. [in Russian]

Yao Vej. Problemy razvitiya vokalnogo professionalnogo obrazovaniya v sovremennom Kitae [Elektronnyj resurs] URL: http://cyberleninka.ru/article/n/problemy-razvitiya-professionalnogo-obrazovania-v-sovremennom-kitae/ [in Russian]

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-12-27

Як цитувати

Хайе, Л. (2019). Сутнісні характеристики та особливості вокальної підготовки студентів у вищих педагогічних закладах України і Китаю. Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти, 27, 94–100. https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series14.2019.27.15

Номер

Розділ

Розділ 2. Професійна підготовка майбутнього вчителя мистецьких дисциплін