ОЦІНКА КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ ЩОДО ВИКЛАДАННЯ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ В ІНКЛЮЗИВНИХ КЛАСАХ

Автор(и)

  • О.І. Форостян

Ключові слова:

: фізичне виховання, інклюзія, оцінка, діти з сенсорними порушеннями

Анотація

Одним з пріоритетних напрямків роботи нової української школи є професійна підтримка вчителів в
інклюзії. Ми розробили методику оцінки готовності студентів до викладання дисципліни “фізична культура” в
інклюзивних класах та перевірили на практиці її ефективність. Означена методика включала: тестові завдання
для оцінки рівня теоретичної підготовки студентів, роботу зі складання анамнезу дитини, складання
індивідуальної програми фізичного виховання дитини із сенсорними вадами в інклюзивному середовищі.
Застосування нашої методики оцінки показало, що вона дозволяє більш диференційовано і ретельно оцінити
рівень готовності студентів до подальшої роботи з фізичного виховання у інклюзивних класах. Рівень якість і
успішність підготовки студентів експериментальної групи виявились вищими ніж у студентів контрольної.

Опубліковано

2021-01-21

Номер

Розділ

Науковий часопис (Корекційна педагогіка та спеціальна психологія)