ОСОБЛИВОСТІ РОЗУМІННЯ ГЕОМЕТРИЧНОГО МАТЕРІАЛУ УЧНЯМИ З ПОРУШЕННЯМИ СЛУХУ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ

Автор(и)

  • С. Ю. Губар

Ключові слова:

розуміння, геометричні поняття, діти з порушеннями слуху, просторова уява, рівень володіння

Анотація

Готуючи учнів до практичної діяльності, школа має озброїти дітей з порушеннями слуху не лише
поняттям про число та встановлювати кількісні співвідношення, а й розвивати геометричні уявлення, які є
засобом розвитку просторової уяви учнів і виховання логічного мислення. Експериментально доведено, що в
дітей із слуховою депривацією формування первісних геометричних понять ускладнюється через обмеження
їхнього загального досвіду та недорозвинення мовлення. У нашому дослідженні розроблено підходи до
визначення рівня володіння геометричним матеріалом учнями з порушеннями слуху початкових класів.

Опубліковано

2021-01-20

Номер

Розділ

Науковий часопис (Корекційна педагогіка та спеціальна психологія)