ОСОБЛИВОСТІ КОМУНІКАТИВНИХ ВМІНЬ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПОРУШЕННЯМ МОВЛЕННЯ

Автор(и)

  • І. В. Баранець
  • Н. Г. Пахомова

Ключові слова:

: комунікативна діяльність, комунікативні вміння, діти із моторною алалією

Анотація

У статті висвітлено суть понять «комунікативні вміння», «комунікативні здібності», розкриті специфічні
особливості їх формування. Розглянуто потенціал комунікативних властивостей старших дошкільників із
порушеним мовленнєвим розвитком, зокрема дітей із моторною алалією. Окреслено основні напрями, щодо
організації корекційно-розвивальної роботи з означеною категорією дітей, що передбачають спрямованість
навчально-виховного процесу закладу дошкільної освіти на формування та розвиток комунікативної
компетентності дитини. Обґрунтована доцільність визначення спеціалізованих психолого-педагогічних умов
формування комунікативної компетентності, яка є показником пізнавального розвитку та передумовою успішності
подальшого освітнього процесу

Опубліковано

2021-01-20

Номер

Розділ

Науковий часопис (Корекційна педагогіка та спеціальна психологія)