ВПЛИВ ЕМОЦІЙНО-МОТИВАЦІЙНОЇ СФЕРИ НА НАВЧАЛЬНУ ДІЯЛЬНІСТЬ ДІТЕЙ З ПОРУШЕНИМ ІНТЕЛЕКТОМ

  • С.Д. Яковлева
Ключові слова: діти з порушенням розумового розвитку, нормативний розвиток, ситуативна та особистісна тривожність, загальна емоційність, навчальна діяльність

Анотація

Метою статті є вивчення стану емоційної сфери дітей з порушенням розумового розвитку молодшого шкільного віку. Представлено особливості емоційної сфери в дітей з порушеннями інтелекту та її залежність від негативних емоцій, які впливають на навчальну діяльність. З метою вивчення стану емоційної сфери були задіяні методики: шкала самооцінки тривожності (Ч.Д.Спілбергер), опитувальник САН, визначення рівня шкільної тривоги за Філіпсом, кольоровий тест Люшера, методика О.Р.Лурії. Експериментально встановлено, що в дітей з порушенням розумового розвитку визначається високий рівень загальної ( за Ч.Д.Спілбергером), ситуативної і особистісної тривожності (за методикою Філіпса), високий рівень загальної емоційності (за методикою О.Р.Лурія), нереалізовані потреби та засоби їхнього досягнення у порівнянні з однолітками з нормативним розвитком.

Опубліковано
2019-03-02
Номер
Розділ
Статті