РОЗВИТОК ПРОФЕСІЙНОЇ СВІДОМОСТІ КОРЕКЦІЙНОГО ПЕДАГОГА: ОСОБИСТІСНО-КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД

  • М.С. Омельченко
Ключові слова: індивідуальний професійний стиль; корекційний педагог; особистісно-компетентнісний підхід; програма тренінгу; професійна діяльність; професійна свідомість

Анотація

У статті представлено концептуальні засади розвитку професійної свідомості корекційного педагога у межах особистісно-компетентнісного підходу. Автор статті визначає цілі, завдання і принципи, актуалізує основні напрямки роботи, на яких ґрунтується розроблена програма тренінгу. Особлива увага приділяється компетентнісній і особистісній детермінації розвитку професійної свідомості, а також активізації функціонування її структурних блоків (когнітивного, рефлексійного, аксіологічного, мотиваційного, афективного). Професійноособистісна зорієнтованість процесу розвитку професійної свідомості корекційного педагога, на думку автора, обумовлена формуванням індивідуального стилю його професійної діяльності, ефективного з точки зору професійних результатів і адекватного завданням особистісного зростання фахівця.

Опубліковано
2020-03-02
Номер
Розділ
Статті