РОЗВИТОК ФАХОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ КОРЕКЦІЙНИХ ПЕДАГОГІВ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

  • С. П. Миронова
  • Т.О. Докучина
Ключові слова: корекційні педагоги; фахова компетентність; діти з особливими освітніми потребами;професійна діяльність;професійний розвиток; післядипломна освіта

Анотація

Однією з умов успішності фахівців на ринку праці є вміння навчатися впродовж життя. Таке вміння є досить необхідним для корекційних педагогів в світлі тих змін, що відбуваються в освіті дітей з особливими освітніми потребами. Сучасну державну освітню політику може реалізувати вчитель, здатний удосконалювати наявну кваліфікацію та набувати нових компетентностей без відриву від професійної діяльності. В статті обґрунтована актуальність проблеми професійного розвитку корекційних педагогів, описані результати дослідження готовності вчителів спеціальних шкіл до підвищення своєї кваліфікації.Доведено, що розвиток професійної компетентності фахівців має бути диференційованим залежно не лише від посадових обов’язків та стажу роботи, а й від рівня їхньої компетентності та свідомості.

Опубліковано
2019-03-02
Номер
Розділ
Статті