СОЦІАЛЬНІ АСПЕКТИ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ

  • М.В. Гринців
Ключові слова: інклюзивна освіта, інклюзивне навчання, особи з особливими освітніми потребами, «інтеграція» та «інклюзія»

Анотація

У статті висвітлюється основні соціальні аспекти для інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами. Описуються умови, моделі та види для успішної соціальної інтеграції та інклюзії осіб в освітнє середовище закладу вищої освіти. Аналізується стан проблеми на сьогоднішній день де інклюзія багато в чому залежить від взаємин між педагогами, батьками, учнями та місцевою громадою. Розглянуто ідеальну інклюзію, яка має бути як у школі, так і у соціумі в цілому. З’ясовано, що ефективність навчання дітей в умовах інклюзії значною мірою залежить від якості підготовки майбутнього фахівця інклюзивної освіти.

Опубліковано
2020-03-01
Номер
Розділ
Статті