ОСОБЛИВОСТІ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ РОБОТИ З БАТЬКАМИ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ

Автор(и)

  • І. М. Омельянович
  • Ю. В. Коломієць

Ключові слова:

діти дошкільного віку з особливими освітніми потребами, просвітницька робота, психолого-педагогічний супровід

Анотація

В статті розкрито особливості психолого-педагогічної роботи з батьками, які виховують дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами. Висвітлені істотні емоційні стани батьків дітей означеної категорії.
У контексті статті визначені завдання та етапи просвітницької роботи вихователів та педагогів з батьками дитини з особливими освітніми потребами, а також виокремлені етапи залучення батьків до цього процесу. З огляду на етапи просвітницької роботи з сім’ями дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами, запропоновані, означені в статті, кроки співробітництва батьків, педагогів та психологів.
Наголошено на необхідності використання таких форм роботи з батьками як: психолого-педагогічна просвіта, соціально-педагогічний патронат, психолого-педагогічний супровід.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-11-16

Номер

Розділ

Науковий часопис (Корекційна педагогіка та спеціальна психологія)