ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ СЛОВНИКОВОГО ЗАПАСУ У СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ЗІ ЗНИЖЕНИМ ЗОРОМ В ПРОЦЕСІ ОЗНАЙОМЛЕННЯ З ПРИРОДОЮ

Автор(и)

  • Т. М. Гребенюк
  • І. О. Сасіна
  • Т. О. Купріянова

Ключові слова:

діти зі зниженим зором, словниковий запас, мовлення, ознайомлення з природою, предметні уявлення, компенсація, корекційна робота

Анотація

У даній статті представлені напрями та критерії оцінки рівня розвитку словникового запасу у старших дошкільників. Визначені вимоги до проведення діагностичного обстеження з дітьми, які мають знижений зір. Наведені результати проведеного експериментального дослідження та встановлено особливості розвитку словникового запасу у старших дошкільників зі зниженим зором (невідповідність наявних у дітей уявлень із вербальною характеристикою слова, прив’язаність слова до наявного єдиного образу без варіативності його якостей). Визначені напрями роботи із розвитку словникового запасу дітей дошкільного віку зі зниженим зором: оволодіння словами, які вказують на назви предметів та явищ навколишньої дійсності; оволодіння змістом слова та оволодіння словом як одиницею мови.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-11-16

Номер

Розділ

Науковий часопис (Корекційна педагогіка та спеціальна психологія)