Освітня доктрина та інформаційно-освітнє середовище як засоби формування дієвої дидактики фізики

Автор(и)

  • П. Атаманчук
  • А. Кух

Ключові слова:

Інформаційно-освітнє середовище, фізика, дидактика

Анотація

Cтратегія якості в освіті, як і в будь-якій іншій галузі, — це стратегія дієвого прогнозування. Однак, навряд чи можна здійснити ефективний прогноз без врахування життєвих реалій. Україна, підписавши Болонську Хартію про створення єдиного освітнього простору, відкрила шляхи до міжнародного співробітництва, в тому числі і в галузі фізики. Розвиваючи висунуту ідею, зазначимо, що досить ризиковано (з причини можливих особистісних втрат інтелектуального, світоглядного, прикладного та духовно-культурного характеру) розпочинати модернізацію змісту і методології навчання фізики, якщо не визначена глобальна мета фізичної освіти.

##submission.downloads##

Опубліковано

2006-02-26

Як цитувати

Атаманчук, П., & Кух, А. (2006). Освітня доктрина та інформаційно-освітнє середовище як засоби формування дієвої дидактики фізики. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (4 (11), 153–157. вилучено із https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/694

Номер

Розділ

Статті