Структура та зміст інформаційної компетентності майбутнього спеціаліста

Автор(и)

  • Н.Х. Баловсяк

Ключові слова:

Інформаційні компетентності, ІТ, комп'ютерна грамотність

Анотація

У період переходу до інформаційного суспільства необхідно підготувати людину до швидкого сприйняття та опрацювання великих об’ємів відомостей, оволодіння сучасними засобами, методами та технологією роботи з інформаційними ресурсами. Майбутній фахівець отримує знання, яких не вистачає
на весь період його майбутньої професійної діяльності. Підвищення кваліфікації, а часом і перепідготовка, стає необхідним елементом професійної діяльності. Перед сучасною вищою школою постає завдання у підготовці таких спеціалістів, які були б готові до здійснення професійних обов’язків
без адаптаційного періоду.

##submission.downloads##

Опубліковано

2006-02-26

Як цитувати

Баловсяк, Н. (2006). Структура та зміст інформаційної компетентності майбутнього спеціаліста. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (4 (11), 150–153. вилучено із https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/693

Номер

Розділ

Статті