Використання засобів об'єктно-орієнтованого програмування для розвитку пізнавальної активності учнів

Автор(и)

  • С.А. Вернигоренко

Ключові слова:

Математична теорія, об'єктно-орієнтоване програмування,  пізнавальна активність

Анотація

Для вчителя, який здійснює творчий підхід у навчанні, завжди існує потреба у підборі цікавих завдань, які б сприяли розвитку пізнавальної та творчої активності його учнів. При цьому, як правило, не виникає особливих труднощів з пошуком умови задачі – математичні теорії дають їх чималу кількість.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-02-28

Як цитувати

Вернигоренко , С. (2020). Використання засобів об’єктно-орієнтованого програмування для розвитку пізнавальної активності учнів. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (2 (9), 177–193. вилучено із https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/719

Номер

Розділ

Статті