Використання педагогічного програмного засобу GRAN–2D при введенні поняття тригонометричних функцій

Автор(и)

  • С.І. Ганжела

Ключові слова:

GRAN–1, GRAN–2D, тригонометрична функція, ППЗ

Анотація

Поява комп’ютерів у школі активізувала дослідження цієї та інших проблем. У багатьох середніх навчальних закладах, які мають сучасні комп'ютерні класи, можна ефективно використовувати описані нижче прийоми й методи навчання математики, оскільки часто достатньо навчити учнів середніх класів використовувати нескладні прийоми роботи з прикладними програмами, і це дає їм наочні уявлення про поняття, що вивчаються, розвиває образне мислення, просторову уяву, дозволяє досить глибоко проникнути в сутність досліджуваного явища, неформально розв’язувати задачу. У певній частині шкіл інформатика читається, починаючи з середніх класів, і вчитель математики чи інформатики може ознайомити всіх учнів, починаючи з 7-го класу, з елементами роботи з ППЗ «GRAN1», використовуючи посібник. А вже у 8-му класі вчитель може розглянути з учнями роботу з ППЗ «GRAN–2D», яка дає можливість поєднувати різні типи самостійної роботи, що досить ефективно впливає на активізацію розумової діяльності учнів. І, взагалі, на нашу думку, питанню ознайомлення з прикладним програмним забезпеченням бажано приділяти більше уваги в середніх класах.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-02-28

Як цитувати

Ганжела, С. (2020). Використання педагогічного програмного засобу GRAN–2D при введенні поняття тригонометричних функцій. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (2 (9), 148–155. вилучено із https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/715

Номер

Розділ

Статті