Комп’ютерна підтримка дослідницького підходу у математичній освіті, болоньський процес та профілізація загальноосвітньої школи

Автор(и)

  • С.А. Раков

Ключові слова:

Комп’ютерні моделі, динамічної геометрії (DG), комп’ютерної алгебри (CAS)

Анотація

Математична освіта повинна відбивати обидві сторони реальної математики. Це можливо тільки через проблемний підхід – єдиний метод навчати та вивчати реальну математику. Використання інформаційно-комунікаційних технологій забезпечує потужну підтримку проблемному підходу завдяки можливостям створювати та досліджувати комп’ютерні моделі у середовищах динамічної геометрії (DG) та комп’ютерної алгебри (CAS).

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-02-26

Як цитувати

Раков, С. (2020). Комп’ютерна підтримка дослідницького підходу у математичній освіті, болоньський процес та профілізація загальноосвітньої школи. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (2 (9), 42–53. вилучено із https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/702

Номер

Розділ

Статті