Щодо класифікації навчальних проектів

Автор(и)

  • П.К. Пахотіна

Ключові слова:

Навчальні проекти, дидактика, рівні знань

Анотація

Метод проектів у дидактиці передбачався як стимулюючий підхід до підвищення загального рівня знань студентів вищої школи всіх рівнів акредитації. Стимулом є корисність кінцевого результату, яку можна виразити і у кількісному еквіваленті. Це, у свою чергу, є прагматичною компонентою ідеї методу
– потрібність та застосовність результату. З другого боку, потреба у знаннях при виконанні проекту значно відрізняється за якістю від потреби при програмному навчанні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2006-02-26

Як цитувати

Пахотіна, П. (2006). Щодо класифікації навчальних проектів. Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (4 (11), 157–160. вилучено із https://sj.npu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/695

Номер

Розділ

Статті