Досвід організації самостійної роботи студентів в умовах дистанційного навчання

Автор(и)

  • М.А. Умрик

Ключові слова:

Дистанційне навчання, самонавчання

Анотація

В сучасній освіті все більш актуальним стає впровадження новітніх досягнень, акцентованих на самостійність у навчанні. Це спричинено широким використанням інформаційних технологій, які дають можливість ефективно реалізовувати самоосвітню діяльність тих, хто навчається. Крім цього, у зв'язку з входженням України в Болонський процес і з впровадженням кредитно-модульної системи оцінювання знань передбачається, що на самостійну роботу студентів повинно виділятися не менше п’ятдесяти відсотків всього навчального навантаження. Та не тільки зовнішні причини, які відбуваються в освіті, спонукають освітян все більше уваги приділяти організації самостійної роботи студентів та учнів, а й ціла низка внутрішніх причин, однією з яких є головна - неспроможність вчорашніх випускників вищих навчальних закладів через брак самостійності, самоорганізованості, нездатності до самоосвіти, самонавчання, повноцінно працювати за своєю спеціальністю.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-02-24

Як цитувати

Умрик, М. . (2020). Досвід організації самостійної роботи студентів в умовах дистанційного навчання. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (5 (12), 192–195. вилучено із https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/682

Номер

Розділ

Статті

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають