До питання формування основних понять кінематики шкільного курсу фізики з використанням сучасних інформаційних технологій

Автор(и)

  • Ю.К. Набочук
  • І.Л. Семещук

Ключові слова:

Кінематика, фізика, шкільний курс, ІТ

Анотація

Сучасна фізика – найважливіше джерело знань про навколишній світ, основа науково-технічного прогресу і разом з тим – один з найважливіших компонентів людської культури. Одними із найважливіших елементів культури взагалі є уміння добирати і формулювати мету діяльності,
здійснювати постановку задач, висувати гіпотези, будувати моделі досліджуваних процесів і явищ та аналізувати їх, систематизувати факти, синтезувати, осмислювати і формулювати висновки, узагальнювати спостереження, передбачати наслідки рішень, що приймаються, і вміти їх оцінювати. Недарма сьогодні в організації та реалізації навчання фізики нагальним є завдання кардинального переходу від суто інформаційно-пояснювального характеру навчання, орієнтованого на передавання готових знань, до діяльнісного, спрямованого на розвиток пізнавальних сил і творчих здібностей, способів мислення та діяльності учнів.

##submission.downloads##

Опубліковано

2006-02-24

Як цитувати

Набочук, Ю., & Семещук, І. (2006). До питання формування основних понять кінематики шкільного курсу фізики з використанням сучасних інформаційних технологій. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (4 (11), 130–135. вилучено із https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/676

Номер

Розділ

Статті

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають