Проблеми впровадження інформаційних технологій у навчальний процес

Автор(и)

  • В.В. Карасіков

Ключові слова:

Реорганізація, критерій оцінювання, технічне оснащення

Анотація

Під час реорганізації навчальних планів необхідно знати, який обсяг часу потрібно виділити для використання в процесі навчання інформаційних технологій. Для цього розробимо критерій оцінювання підготовленості навчального закладу до впровадження комп'ютерних технологій. Очевидно, що, наприклад, при достатньому технічному оснащенні (наявність комп'ютерів, засобів комунікації і т.п.), але недостатній кількості фахівців, впровадження комп’ютерних технологій виявиться неможливим.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-02-24

Як цитувати

Карасіков, В. . (2020). Проблеми впровадження інформаційних технологій у навчальний процес. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (5 (12), 159–162. вилучено із https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/622

Номер

Розділ

Статті