Активізація пізнавальної діяльності школярів засобами «ІнфоНІС»

Автор(и)

  • Ю.С. Рамський
  • С.О. Лещук

Ключові слова:

Наукові досягнення, ІКТ-ресурси, психолого-педагогічне обґрунтування

Анотація

Наукові досягнення у галузі інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) суттєво впливають практично на всі сфери людської діяльності, в тому числі й освіту. ІКТ лежать в основі багатьох пропозицій щодо удосконалення середньої та вищої освіти. В сучаній школі повинно бути комплексне і всеохоплююче використання ІКТ-ресурсів у всіх навчальних класах (аудиторіях) при вивченні всіх без винятку навчальних предметів. При правильному викоритсанні ІКТ є можливість розкрити потенціал кожного учня відповідно до його нахилів, запитів і здібностей. Ці технології дають змогу і вчителям розкривати свої професійні навички як у школі, так і у віртуальних учительських центрах. У зв’язку з цим актуальними стають проблеми розробки нового змісту, форм, методів і засобів навчання в різних типах навчальних закладів, відповідного дидактичного забезпечення та його науково-методичного і психолого-педагогічного обґрунтування, зокрема:
 створення нових засобів навчання на основі ІКТ відповідно до чинних програм вивчення навчальних предметів;
 науково-методичного та психолого-педагогічного обґрунтування доцільності їх використання;
 виявлення їх впливу на активізацію навчально-пізнавальної діяльності у процесі вивчення шкільних предметів.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-02-24

Як цитувати

Рамський, Ю., & Лещук, С. (2020). Активізація пізнавальної діяльності школярів засобами «ІнфоНІС». Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (5 (12), 125–131. вилучено із https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/613

Номер

Розділ

Статті

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають

1 2 > >>