Портфоліо як одна з форм оцінювання досягнень та саморефлексії ліцеїстів

Автор(и)

  • О.Г. Кузьмінська

Ключові слова:

Оцінювання, саморефлексія, інформаційна культура

Анотація

Ліцейна освіта пов„язана з високою якістю навчання, міцністю та систематичністю знань, направленістю навчання на розвиток інтелекту, пам„яті, уваги учнів, на виховання гармонійної, соціально активної особистості. Випускники ліцеїв завжди відзначались широким світоглядом, високим
рівнем грамотності та інформаційної культури.

##submission.downloads##

Опубліковано

2006-02-19

Як цитувати

Кузьмінська, О. (2006). Портфоліо як одна з форм оцінювання досягнень та саморефлексії ліцеїстів. Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (4 (11), 44–50. вилучено із https://sj.npu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/596

Номер

Розділ

Статті