Фундаментальність інформативної освіти

Автор(и)

  • Т.П. Кобильник

Ключові слова:

Фундаментальність,  інформативна освіта, інформаційне суспільство

Анотація

Останніми роками стало очевидним, що новий час, ускладнення системи економічних, соціальних і культурних відносин вимагають підготовки фахівців нового типу, з широкою, універсальною базовою підготовкою і фундаментальними знаннями. Однією з характерних особливостей сучасного періоду розвитку суспільства є надзвичайно стрімка зміна умов життя. При цьому зміни, що відбуваються практично у всіх сферах життєдіяльності суспільства настільки значні, їх соціально-економічні та психологічні наслідки настільки радикальні, що цілком можна говорити про виникнення глобальної проблеми – проблеми людини в умовах стрімких змін життя. Суть цієї проблеми полягає в тому, що суспільна свідомість людей, рівень їхніх професійних знань та навичок починають все більше відставати від темпів науково-технічного прогресу і не відповідають новим умовам життя в інформаційному суспільстві.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-02-18

Як цитувати

Кобильник, Т. (2020). Фундаментальність інформативної освіти. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (5 (12), 78–81. вилучено із https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/559

Номер

Розділ

Статті