Дослідження процесу формування професійного самовизначення старшокласників, як компонента профорієнтаційної роботи школи

Автор(и)

  • Г.О. Порховнюк

Ключові слова:

Профорієнтаційна робота, сучасна освіта, навчання

Анотація

Сучасна загальноосвітня школа є головним об’єктом, на якому повинні бути зосереджені зусилля всіх зацікавлених сторін у профорієнтаційному впливі, тому що вона є ведучим соціальним інститутом, який забезпечує соціально-психологічне входження учнівський молоді в доросле життя.

##submission.downloads##

Опубліковано

2008-02-18

Як цитувати

Порховнюк, Г. (2008). Дослідження процесу формування професійного самовизначення старшокласників, як компонента профорієнтаційної роботи школи. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (6 (13), 147–150. вилучено із https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/522

Номер

Розділ

Статті