Вимірювання параметрів педагогічної моделі студента за допомогою тестів

Автор(и)

  • О.Г. Колгатін

Ключові слова:

Вимірювання, педагогічна модель, тести, параметри

Анотація

Необхідність розробки системи параметрів педагогічної моделі учня було усвідомлено ще у 60-х роках минулого сторіччя. Видатні науковці розробили систематизацію властивостей знань [1], запропонували поняття рівнів навчальних досягнень і визначили систему основних діагностичних параметрів педагогічної моделі [2]. Проблема визначення педагогічно виваженої системи параметрів і способів їх вимірювання залишається актуальною і сьогодні. Завдяки розвитку тестових технологій педагогічної діагностики і застосуванню інформаційно-комп’ютерної техніки з’являються нові перспективи вдосконалення педагогічної моделі студента і навчального процесу, практичного її застосування для визначення індивідуальних стратегій навчання кожного студента. Надії на вирішення цієї задачі повязані із застосуванням нового математичного апарату нечіткої логіки і класифікаційного аналізу на основі інтелектуальних систем, що «навчаються» [3]. Потрібна обґрунтована педагогічна
теорія, яка б спрямувала зусилля розробників інтелектуальних систем педагогічної діагностики на реалізацію потенційних можливостей використання комп’ютерного тестування для визначення індивідуальних особливостей учнів.

##submission.downloads##

Опубліковано

2008-02-18

Як цитувати

Колгатін, О. (2008). Вимірювання параметрів педагогічної моделі студента за допомогою тестів. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (6 (13), 126–131. вилучено із https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/516

Номер

Розділ

Статті