Модель загальнопедагогічної підготовки майбутніх вчителів в умовах інформаційнонавчального середовища

Автор(и)

  • Є.Г. Прокоф'єв

Ключові слова:

Навчання, інформаційно-навчальне середовище,

Анотація

У статті розглядається ефективна модель навчання, орієнтована на самостійну, індивідуальну навчальну діяльність, що відповідає сучасному концептуальному розумінню використання нових інформаційних технологій в навчальному процесі. Найбільш ефективним засобом підвищення якості підготовки студентів вважається організація самостійної роботи. Використання цього важливого невичерпного резерву із застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій потребує перегляду організаційних основ самостійної загально-педагогічної підготовки майбутніх вчителів.

##submission.downloads##

Опубліковано

2009-02-12

Як цитувати

Прокоф’єв, Є. (2009). Модель загальнопедагогічної підготовки майбутніх вчителів в умовах інформаційнонавчального середовища. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (7 (14), 203–207. вилучено із https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/472

Номер

Розділ

Статті