Порівняльний аналіз змісту навчання інформатики

Автор(и)

  • В.В. Лапінський

Ключові слова:

Порівняльний аналіз, зміст навчання, інформатика

Анотація

З метою обґрунтування формування змісту навчального предмету "Інформатика" і навчальних курсів, які можуть бути запропоновані для загальноосвітніх навчальних закладів в контексті профільного навчання галузі "Технології" було проведено аналіз змісту навчальних посібників
відповідних навчальних предметів і факультативів, які було видано у Радянському Союзі, починаючи з 1968 року. Аналізувався зміст навчання загальноосвітнього навчального предмету, який сьогодні в Україні і в країнах колишнього Радянського Союзу прийнято називати "Інформатика" і можливий зміст навчання навчальних курсів за вибором, які можуть бути створені і вже існують. Для порівняння долучено аналіз результатів навчання, передбачених чинними на сьогодні вимогами General Certificate of Secondary Education (GCSE, Велика Британія), у розділах GCSE, що відповідають (за вітчизняною термінологією) навчальним предметам: "Information Technology" та "Science".

##submission.downloads##

Опубліковано

2009-02-11

Як цитувати

Лапінський, В. (2009). Порівняльний аналіз змісту навчання інформатики. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (7 (14), 149–154. вилучено із https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/430

Номер

Розділ

Статті