Профільне навчання інформатики

Автор(и)

  • М. І. Жалдак
  • Н. В. Морзе
  • О. Г. Кузьмінська

Ключові слова:

профільне навчання, інформатика

Анотація

Сучасний рівень розвитку суспільства вимагає від школи орієнтації на особистість учня, задоволення його інтересів та освітніх потреб шляхом впровадження диференціації та профільності навчання. Національна доктрина розвитку освіти XXI ст. наголошує на створенні та впровадженні системи спеціалізованої підготовки (профільного навчання) в старших класах загальноосвітньої школи, орієнтованої на індивідуалізацію навчання та соціалізацію учнів з урахуванням реальних потреб сучасного ринку праці, відпрацюванні гнучкої системи профілів та кооперації старшої школи з закладами молодшої, середньої та вищої освіти. У зв’язку з прийняттям в Україні рішення про перехід на дванадцятирічну профільну освіту суттєво зросла суспільна актуальність проблем інтелектуального розвитку учнів, що потребує відповідного психолого-педагогічного забезпечення.

##submission.downloads##

Опубліковано

2004-02-11

Як цитувати

Жалдак , М. І., Морзе , Н. В., & Кузьмінська , О. Г. (2004). Профільне навчання інформатики. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (1 (8), 3–18. вилучено із https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/426

Номер

Розділ

Статті

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають

1 2 > >>