Вивчення технологій навчання у співробітництві в курсі методики навчання інформатики

Автор(и)

  • Т.В. Підгорна

Ключові слова:

Методика навчання, інформатика, технології навчання

Анотація

Економічні, соціальні, технологічні та інші чинники розвитку цивілізації спричинють зацікавленість суспільства результатами освіти. Як відомо на результати освіти залежать не лише від того, які методичні системи застосовуються в навчальному процесі, а й від того, які професійні компетентності сформовані у вчителів. До таких компетентностей можна віднести: предметні (стосуються навчальної дисципліни), дидактико-методичні (стосуються майстерності вчителя, перш за все, використання методик інтерактивного навчання (робота в парах і невеликих групах, учнівські проекти – індивідуальні й колективні, ситуативні ігри: рольова гра, аналіз аргументів «за» і «проти», дискусії й дебати, розв’язування проблеми, «мозковий штурм», тощо )), виховні (стосуються різних способів впливу на учнів і спілкування).

##submission.downloads##

Опубліковано

2009-02-11

Як цитувати

Підгорна, Т. (2009). Вивчення технологій навчання у співробітництві в курсі методики навчання інформатики. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (7 (14), 107–110. вилучено із https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/424

Номер

Розділ

Статті

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають