Використання педагогічного програмного засобу GRAN-2D під час розв’язування задач на побудову в шкільному курсі планіметрії

Автор(и)

  • Н.О. Бугаєць

Ключові слова:

Gran2D, розв'язування задач, планіметрія

Анотація

Геометричні побудови – одна з провідних змістовних ліній шкільного курсу геометрії. Учням доводиться виконувати їх при вивченні всього курсу геометрії, а працівникам різних галузей (інженерам-конструкторам, геодезистам, архітекторам, кравцям, столярам, будівельникам та ін.) в
майбутній практичній діяльності. Більшість задач на побудову розв’язується нестандартними методами й при їх розв’язуванні значно меншою мірою може бути використаний деякий алгоритм. Саме ці задачі мають значну дидактичну цінність, оскільки їх розв’язування більше, ніж розв’язування інших математичних задач, сприяє розвитку таких рис учнів, як кмітливість, винахідливість, оригінальність, гнучкість мислення, уважність, спостережливість, формує навички евристичної діяльності.

##submission.downloads##

Опубліковано

2009-02-11

Як цитувати

Бугаєць, Н. (2009). Використання педагогічного програмного засобу GRAN-2D під час розв’язування задач на побудову в шкільному курсі планіметрії. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (7 (14), 97–102. вилучено із https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/422

Номер

Розділ

Статті