Шкільна інформатика: сучасні проблеми та погляд у майбутнє

Автор(и)

  • В. Д. Руденко

Анотація

Чим «старша за віком» шкільна Інформатика, тим очевиднішою стає її значущість для розвитку й виховання учнів. Головною метою введення в школу предмету Інформатика було забезпечення
комп’ютерної грамотності молоді, підготовки учнів до практичної діяльності й роботи в умовах бурхливого розвитку комп’ютерної техніки. Курсу Інформатика відводилася історична роль у підготовці підростаючого покоління до життя й праці в інформаційному суспільстві. Нині можна стверджувати, що цю місію вона виконує. Це є головним висновком і підсумком 25-річного періоду її розвитку.

##submission.downloads##

Опубліковано

2010-02-07

Як цитувати

Руденко, В. Д. (2010). Шкільна інформатика: сучасні проблеми та погляд у майбутнє. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (9 (16), 134–140. вилучено із https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/360

Номер

Розділ

Статті