Сценарний підхід в навчанні інформатики: об’єктність, наочність, креативність

Автор(и)

  • З.С. Сейдаметова
  • Ф.В. Шкарбан

Ключові слова:

Навчання, об'єктивність, наочність

Анотація

Курс інформатики був введений в шкільну програму СРСР у 1985 році в якості обов'язкової дисципліни в рамках реформи інформатизації освіти, яку очолив академік А.П. Єршов. Обґрунтовуючи необхідність такої навчальної дисципліни в школах, А.П. Єршов вважав, що в модель випускника загальноосвітньої школи, який вступає в життя в епоху інформаційного суспільства, необхідно закласти вимоги до знань, умінь і навичок виходячи з досвіду діяльності програміста.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-02-05

Як цитувати

Сейдаметова, З., & Шкарбан , Ф. (2020). Сценарний підхід в навчанні інформатики: об’єктність, наочність, креативність. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (9 (16), 80–88. вилучено із https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/302

Номер

Розділ

Статті

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають