Відкрите навчальне середовище та сучасні мережні інструменти систем відкритої освіти

Автор(и)

  • В.Ю. Биков

Ключові слова:

ІКТ, відкрите навчальне середовище, мережні середовища

Анотація

Одним з визначальних напрямів розв’язання проблем підвищення якості освіти є розвиток педагогічних систем – головних функціональних компонент освітньої системи, досягнення на цій основі нового більш високого рівня навчально-виховного процесу. Це значною мірою задається рівнем і характером розвитку навчально-виховного середовища (далі – навчального середовища) – визначального компонента будь якої педагогічної системи, зумовлює, по суті, формування його якісно нового складу і структури. У відкритій освіті, відкритих педагогічних системах передбачається використання відкритого навчального середовища, формування його засобів і технологій. Серед таких засобів і технологій провідне місце займають комп’ютерно орієнтовані засоби та інформаційно-комунікаційні технології (ІКТ), на основі яких, передусім, будується інформаційно-комунікаційна платформа відкритої освіти,завдяки яким інформатизація освіти, суспільне явище, стає важливим чинником та сучасним інструментом інноваційного розвитку освіти.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-02-05

Як цитувати

Биков, В. (2020). Відкрите навчальне середовище та сучасні мережні інструменти систем відкритої освіти. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (9 (16), 12–20. вилучено із https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/297

Номер

Розділ

Статті