Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання – становлення і розвиток

Автор(и)

  • М.І. Жалдак

Ключові слова:

Комп’ютерно-орієнтовані системи, навчання, ІКТ

Анотація

Впроваджувати комп’ютерну техніку в навчальний процес в Україні почали вже наприкінці 50-х років 20-го століття під керівництвом видатних українських вчених-інформатиків В.М. Глушкова, К.Л. Ющенко, Б.М. Малиновського та ін. Зокрема в Київському вищому Інженерному Радіотехнічному Училищі (КВІРТУ) військ протиповітряної оборони Країни, яке очолювали Т.І. Ростунов, М.В. Румянцев, Г.І. Сич та ін., в електронно-обчислювальній лабораторії, яку очолював М.П. Чуйко, у співробітництві з Інститутом кібернетики АН України, який очолював академік В.М. Глушков, окрім інших розроблялися і проблеми комп’ютерної підтримки навчального процесу, зокрема систем комп’ютеризованого контролю знань, комп’ютерної підтримки різного роду лабораторних практикумів, комп’ютерного тестування з різних предметів, проблем штучного інтелекту, програмованого навчання тощо.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-02-05

Як цитувати

Жалдак, М. (2020). Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання – становлення і розвиток. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (9 (16), 5–12. вилучено із https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/296

Номер

Розділ

Статті

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають

1 2 > >>