Інформаційно-комунікаційні технології комбінованого навчання бакалаврів програмної інженерії

Автор(и)

  • А.М. Стрюк

Ключові слова:

ІКТ, комбіноване навчання, бакалавр

Анотація

Різноманітність засобів зумовлює суттєві розбіжності у способах подання навчальних відомостей, ресурсів, організації оцінювання і т.п., що може призвести до сповільнення темпу навчання та зниження рівня пізнавальної діяльності через необхідність подолання студентами фрагментарності сприйняття. Одним із способів вирішення цієї проблеми є уніфікація інтерфейсу користувача та способів обміну даними у межах єдиного інтегрованого середовища підтримки комбінованого навчання, у ролі якого можуть виступати системи управління вмістом (CMS), системи управління навчанням (LMS) та системи управління навчальними матеріалами (LCMS).

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-02-04

Як цитувати

Стрюк, А. (2020). Інформаційно-комунікаційні технології комбінованого навчання бакалаврів програмної інженерії. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (12 (19), 239–245. вилучено із https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/257

Номер

Розділ

Статті