Автоматизоване робоче місце майбутнього вчителя економіки

Автор(и)

  • Н.М. Кузьміна
  • О.В. Струтинська

Ключові слова:

Автоматизоване робоче місце, програмно-технічний комплекс

Анотація

Якість підготовки студентів, майбутніх учителів економіки, у значній мірі визначається їх здатністю розуміти і аналізувати процеси управління в економіці, мислити категоріями сучасної економічної й технологічної науки і освіти, застосовувати на практиці досягнення науково-технічного прогресу, бачити перспективи економічних, технічних, технологічних та освітянських нововведень. Вміння ефективно використовувати знання з інформаційних систем і технологій в економіці, а також володіння сучасною методикою їх навчання дає змогу підвищити якість навчального процесу і продуктивність праці викладача. В основі формування таких якостей фахівця важливе місце займає  створення, вивчення і ефективне використання автоматизованого робочого місця (АРМ) майбутнього вчителя економіки, що забезпечить ефективне навчання теоретичних основ і практичних навичок застосування спеціалізованих автоматизованих інформаційних систем у різних економічних галузях, дасть навички для застосування методів і засобів прийняття управлінських рішень на підставі даних, отриманих за допомогою таких систем.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-02-04

Як цитувати

Кузьміна, Н., & Струтинська, О. (2020). Автоматизоване робоче місце майбутнього вчителя економіки. Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (10 (17), 45–58. вилучено із https://sj.npu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/248

Номер

Розділ

Статті

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають