Використання між предметних зв’язків та аналогій у процесі навчання теорії ймовірностей майбутніх учителів математики

Автор(и)

  • М.І. Жалдак
  • Г.О. Михалін
  • І.М. Біляй

Ключові слова:

Стохастика, теорія ймовірностей, міжпредметні зв'язки

Анотація

В Україні шкільний курс математики збагатився новою змістовою лінією – стохастичною майже 20 років тому, проте, на жаль, досі опанування стохастичного матеріалу і в загальноосвітніх школах, і в багатьох педагогічних університетах здійснюється на досить низькому рівні, який відомий американський математик У. Феллер влучно охарактеризував як напівмістичний. Основною причиною цього є те, що за основу побудови навчального курсу з теорії ймовірностей беруть так зване «класичне означення» ймовірності, запропоноване П. Лапласом майже 200 років тому. У найкращому випадку так побудовані навчальні курси відповідають рівню розвитку теорії ймовірностей двохсотрічної давнини. Разом з тим за останні 200 років теорія ймовірностей не тільки збагатилася величезною кількістю важливих понять і тверджень, а й перетворилася із «сукупності результатів напівмістичних міркувань і маніпуляцій» у струнку математичну теорію, що має численні важливі практичні застосування у багатьох галузях. І зараз теорія ймовірностей продовжує бурхливо розвиватися, збагачуючись новими математичними фактами та новими сферами застосувань.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-02-03

Як цитувати

Жалдак, М., Михалін, Г., & Біляй, І. (2020). Використання між предметних зв’язків та аналогій у процесі навчання теорії ймовірностей майбутніх учителів математики. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (12 (19), 3–15. вилучено із https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/215

Номер

Розділ

Статті

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають

1 2 > >>