Комп’ютерно-орієнтовані системи у STEAM-освіті

Автор(и)

  • Ю.П. Біляй кандидат педагогічних наук, доцент, Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова

DOI:

https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series2.2019.21(28).11

Ключові слова:

ардуіно, схемотехніка, програмування

Анотація

Освіта – фундамент для успішного розвитку країни. Після настання цифрової революції, коли більшість професій неможливі без використання комп’ютерів, інформаційних технологій, мережі Інтернет. У процес навчання потрібно гармонійно вбудовувати вивчення сучасних технологій без втрати фундаментальних принципів інших дисциплін. Таке поєднання можливе з інтеграцією у дисципліни природничого циклу елементів програмування та інформаційних технологій. В статті розглянуто деякі теоретичні відомості для тих, хто починає вивчати схемотехніку. А також продемонстровано приклади використання веб сервісу Tinkercad для створення проектів на базі плати Arduino без наявності самої плати.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-01-29

Як цитувати

Біляй, Ю. (2019). Комп’ютерно-орієнтовані системи у STEAM-освіті . Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (21 (28), 63–70. https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series2.2019.21(28).11

Номер

Розділ

Статті