Фундаменталізація змістового компоненту навчання web-програмування майбутніх учителів інформатики

Автор(и)

  • Л.В. Брескіна кандидат педагогічних наук, доцент, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського
  • О.І. Шувалова старший викладач, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського

DOI:

https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series2.2019.21(28).09

Ключові слова:

Web-програмування, підготовка майбутніх учителів інформатики, фундаменталізація навчання

Анотація

Стаття присвячена обґрунтуванню підходу до формування змістового компонента методичної системи навчання Web-програмування. В роботі наводяться критерії фундаменталізації навчання майбутніх учителів інформатики та досліджується питання як зробити навчання таким, що відповідає цим критеріям. На основі визначених загальних підходів в роботі деталізуються особливості фундаменталізації навчання Web-програмування (визначаються інформатичні компетентності, що формуються в ході опанування Web-програмування під час реалізації фундаментального підходу до навчання). Надається опис змістового компоненту методичної системи навчання Web-програмування, що формує виокремлені інформатичні компетентності. Ефективність розробленої методичної системи перевірена педагогічним експериментом, що описаний у роботі

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-01-29

Як цитувати

Брескіна, Л., & Шувалова, О. (2019). Фундаменталізація змістового компоненту навчання web-програмування майбутніх учителів інформатики . Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (21 (28), 48–55. https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series2.2019.21(28).09

Номер

Розділ

Статті

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають