Використання хмарних сервісів для пірінгової взаємодії у навчальному процесі

Автор(и)

  • В.П. Вембер кандидат педагогічних наук, доцент, Київський університет імені Бориса Грінченка
  • Д.Л. Настас науковий співробітник НДЛ інформатизації освіти Київського університету імені Бориса Грінченка

DOI:

https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series2.2019.21(28).20

Ключові слова:

Хмарні сервіси, «peer-to-peer», пірінгова взаємодія, пірінгове оцінювання.

Анотація

У статті розглядаються проблеми модернізації освіти, зокрема особливості впровадження пірінгової взаємодії в навчальному процесі закладів освіти. Розглянуто приклади діючих систем пірінгової взаємодії за кордоном та в Україні. Подано особливості пірінгового оцінювання та поради щодо розробки критеріїв оцінювання. Визначено хмарні сервіси, які можуть використовуватися для реалізації пірінгової взаємодії та пірінгового оцінювання, зокрема окремі ресурси в LMS Moodle, дослідницькі навчальні простори, додатки Google, такі як Google Таблиці, Google Форми, Google Документи, блоги, а також віртуальні дошки, та розглянуто особливості їх використання.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-01-29

Як цитувати

Вембер, В., & Настас, Д. (2019). Використання хмарних сервісів для пірінгової взаємодії у навчальному процесі . Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (21 (28), 121–127. https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series2.2019.21(28).20

Номер

Розділ

Статті