Роль задач у формуванні критичного мислення

Автор(и)

  • Г.І. Шолом

Ключові слова:

Критичне мислення, навчання математики

Анотація

Навчання інформатики дає широкі можливості для розвитку інтелекту. Загальновизнано, що навчання виконує три функції (навчальну, розвивальну, виховну). В реальному навчальному процесі відокремити ці функції практично неможливо, пріоритет все ж належить розвивальній функції, а саме інтелектуальному розвитку старшокласника. Оскільки знати інформатику означає вміти застосовувати знання при розв’язуванні задач, така позиція передбачає створення умов для оволодіння певним обсягом знань і умінь учнів через їхню активну пізнавальну діяльність. Засобом реалізації цього є система вправ. Виконуючи систему вправ, учень засвоює знання; способи діяльності; встановлює родо-видові відношення в системі понять.
Учити дітей так, щоб у них розвивалося критичне мислення, важче, ніж просто повідомляти їм окремі факти і закономірності. Наприклад, для розвитку навички обґрунтовувати свої висновки вчителі повинні зацікавити учнів незвичайними завданнями і матеріалами.

##submission.downloads##

Опубліковано

2011-01-29

Як цитувати

Шолом, Г. (2011). Роль задач у формуванні критичного мислення. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (11 (18), 120–125. вилучено із https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/181

Номер

Розділ

Статті