Система підготовки вчителя до використання інформаційно-комунікаційних технологій в навчальному процесі

Автор(и)

  • М.І. Жалдак

Ключові слова:

Система підготовки, вчитель, ІКТ

Анотація

Серед найважливіших науково-технічних і соціально-економічних проблем сьогодні особливо актуальними є проблеми інформатизації – створення системи ефективного забезпечення своєчасними, вірогідними і вичерпними відомостями і даними всіх суспільнозначимих видів людської діяльності, умов для оперативного, ґрунтовного і всестороннього аналізу досліджуваних процесів і явищ, прогнозування їх розвитку, передбачення наслідків прийманих рішень. Їх вирішення невіддільне від вирішення проблем інформатизації системи освіти, яка з одного боку відображає досягнутий рівень науково-технічного і соціально-економічного розвитку суспільства і залежить від нього, а з іншого – суттєво його обумовлює. Разом з тим постають на перший погляд несумісні з інформатизацією та широким використанням всеможливих технічних засобів проблеми гуманітаризації освіти і гуманізації навчального процесу і суспільних відносин взагалі.

##submission.downloads##

Опубліковано

2011-01-29

Як цитувати

Жалдак, М. (2011). Система підготовки вчителя до використання інформаційно-комунікаційних технологій в навчальному процесі. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (11 (18), 3–16. вилучено із https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/161

Номер

Розділ

Статті

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають

1 2 > >>